Kursen kan inte längre bokas.

Hästskola - Barn (6-11 år)

En kurs med 10 träningstillfällen där du lär dig massor om hästar

• Startade 14 mars
  • 3 000 svenska kronor
  • Kauppinen

Beskrivning av tjänsten

På gården i Kauppinen erbjuder vi en annorlunda hästverksamhet där vi tränar belöningsbaserad med våra hästar. I ett lektionsupplägg där vi varvar teori och praktik får du lära dig om - grunderna i belöningsbaserat hästträning (hur en häst lär sig nya saker) - om hästens språk - hästens beteenden och behov - även ridning kan förekomma när både eleven och hästen känner sig bekväma med det - och mycket mer Hästskola är en kurs med små grupper om 10 veckor. Vi har en lektion per vecka. Om du har frågor eller funderingar tveka inte till att höra av dig. Om du önskar delbetalning, hör av dig. Barn från 6 till 8 år får delta i sällskap av en vuxen. Barn från 9 år får delta själva. Efter att du har avslutat en kurs kan du välja att gå en fördjupningskurs och/ eller fortsätta som hästkompis. När du bokar hos oss godkänner du våra affärsvillkor.

Kommande sessioner

Avbokningspolicy

Avbokningspolicy Kurser med flera tillfällen med begränsad antal platser och kurser/föreläsningar på annan ort än Kiruna måste avbokas minst 2 veckor före kursstart för att pengarna skall kunna återbetalas. Därefter återbetalas 50% av det betalade beloppet. Enstaka träningstilfällen, även bokade i paket om flera tillfällen kan avbokas 48 timmar innan startpunkt eller ombokas fram till 2 timmar innan startpunkt. Mot uppvisat läkarintyg eller veterinärintyg kan betalade pengar alltid återfås före kursens startpunkt. För kurser med flera tillfällen eller paketbokningar kan pengarna för framtida tillfällen återfås mot uppvisat läkar- eller veterinärintyg.

• Kauppinen 49, Kiruna, Sweden

patricia.kamp@hästskola.se